Saturday, February 28, 2009

Beyond the multiracial society in MALAYSIA

By -KiNG-Scire



well, most of the blogger i knew like to blog by using either english or chinese..
WHY not we use malay...? As to show that we're from the multiracial country... Dont u agree with me?



Pada mulanya, saya ingin meminta maaf kepada semua 'blogger' atau 'reader' yang sedang membaca 'blog' ini. Hal ini demikian, bahasa malaysia saya memang teruk. Minta maaf >.< Saya amat bangga kerana pada masa ini, ahli-ahli -KiNG- telah mencecah 10 orang dan keputusan ini memang menggalakkan ketua -KiNG-, iaitu -KiNG-Supreme. Beliau telah menjanji bahawa beliau akan memberikan usaha yang tersungguh untuk mengetuai -KiNG- ke puncak DoTA.




Akhirnya, saya ingin mengucapkan semoga berjaya kepada semua ahli-ahli -KiNG- dalam peperiksaan yang bakal dihadapi pada 10-13 haribulan Mac 2009... Seperti yang dikatakan oleh -KiNG-Saffron, semua nasib baik hanya diperlukan oleh ahli tingkatan 4, jadi minta maaf la Stanley yang sebagai wakil tingkatan TIGA. kerana tingkatan 3 memang tidak perlu nasib dan tuah. Hanya perlu.. err... tak perlu la saya nyatakan, saya berpendapatan bahawa semua pelajar CLHS mesti dapat fikir... apa yang saya ingin memberitahu kalian.

SEKIAN! =DD

No comments:

Post a Comment